Forum www.23sdwbusz.fora.pl Strona Gwna www.23sdwbusz.fora.pl
23SDW "Busz"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ja polecam Panią Iwonkę z Trendów na Starowiślnej, bardz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.23sdwbusz.fora.pl Strona Gwna -> Strona www "Buszu"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 669
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 14:43, 06 Kwi 2014    Temat postu: ja polecam Panią Iwonkę z Trendów na Starowiślnej, bardz

Ja nie ufam mężowi, A co zrobić jak sobie w nocy mąż zwali.
[link widoczny dla zalogowanych]
Okazuje się, że istnieje! Wiec na mnie chyba nic nie dziala i strasznie mnie to wkurza i wprowadza w bezradnosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po przeliczeniu to prawie tak samo jak u nas [link widoczny dla zalogowanych] te kolorowe sa ok ale ciemna jest bardziej uniwersalna, no i mniej z nią klopotow w praniu NAjladniejsza- pierwsza z czterech
mam pytanko: Dobrze jednak przeczułam przyspieszenie akcji, bo w nocy dopadły mnie już regularne skurcze, dotrzymałam do 6 rano, kiedy miałam je już co 10 min i przed 7 byłam w klinice z rozwarciem na 2cm. nie szalej z waga to niedobrze sie za czesto wazyc . Nawet jak 9 lat temu skonczyłaś szkołe to i tak młoda jeszcze jestes . mam 33 lata od ponad pol roku mecze sie z torbielami na janikach .co ważne od dwoch lat biore antykoncepcje ,,Qlaira i szczerze nie pomaga a ze wzgledu na migreny nie moge brac innych tabletek anty.. [link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej by było, gdybyś zapytała swojego lekarza, gdzie jest najlepiej rodzić. Wtedy albo sie placi na miejscu, albo przelewem. minibella chyba nasze sprawy na podobym etapie Dzwony sa ok, i dobrze uszyte biodrowki z prostymi nogawkami tez, ale rurki sa moim zdaniem tragiczne. mam jeszcze konsultacje u Dr Dobrskiej 14 go. kazdy leci na jedrne cialo, glowa nic nie ma tu do znaczenia Sa biale kobiety, ale ich honoru i czci nikt juz nie broni, co wiecej mozna je do woli uwodzic i nikt nawet palcem nie kiwnie, bo ci glupi Europejczycy sami siebie zaczna oskarzac o rasizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wyjść, wyjechać na te 2-3 h i nie musi się nikomu tłumaczyć?????
[link widoczny dla zalogowanych]
Z drugiej strony zdaję sobie sprawę ,że czasu nie oszukam a efekty np botoksu czy kwasu są tak naprawdę stosunkowo krótkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Okazało się, że nie da się jej normalnie usunąć, i trzeba było dłutować. [link widoczny dla zalogowanych] mieszkanie w RZymie albo chodzi tam do szkoly, obcokrajowcy mi nie przeszkadzaja , z marokanczykami mozna fajnie sie w neapolu targowac
Powiesiłam mokrą firnakę na oknie. nie bardzo wiem co robic. a ja nie wiem co robic, bo CHYBA zalezy mi na nim ..ale cholernie sie boje ... Odzwyiac sie zdrowo wg. Starowiślnej (przy skrzyzowaniu z Dietla)?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ależ jestem zadowolona Czy w.celu oczyszczenia jelit czy stosujesz gest muszli? mimo ze salonik wyglada dosc kiepsko z zewnatrz to kosmetyki sa loreala,matrixa,wella kreatese a ceny wcale nie sa tragiczne! Siakus91, ten Orzechowski zawsze taki niemiły jest? - Nie zdałam jednej z matur ponieważ przejadłam się i źle poczułam mi bardzo podoba sie kolor wlosow nicole richie taki zloty blond, w tej chwili mam ciemny braz ciekawa jestem czy wyszedlby mi taki kolor jak ma ona czy moze lepiej nie prubowac? Teraz tylko parę zaliczeń, sesja a potem skupisz się na zabiegach laserowych i ew.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

takie jak TY NIE POWINNY NIC PISAC!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
heheheh czy ja jestem gruba? [link widoczny dla zalogowanych] sprint_sister_leather_model_06r_od_top.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ze glodowaniepod wzgledem med jest juz ok a wczesniej pisales ze niemozliwe? [link widoczny dla zalogowanych] i pozdrawiam wszystkie nowe Lidziaczki
Teraz mam cholerne wyzuty sumienia. To wielki błąd. @aspirance - pytaj tutaj Margatka...Ty tez daj znac! Ja wprawdzie takich problemów nie mam, ale moją koleżankę mój lekarz wyleczył z niefajnych problemów rzutujących przewlekle na pęcherz. [link widoczny dla zalogowanych]
Potem odpadnie OLa, Rozmus, i w finale Jabłczyńska I mroczek z tym ,że teraz wygra facet ta edycję Mroczek, Jest bardziej lubiany no i czas by wygrał edycję facet Widze ze kobiety najczesniej macie problemy z cenami... Czy w przypadku zwiniętych paznokci i bardzo mocno wyciętych ta metoda może być nie skuteczna.Co na to mają do powiedzenia osoby które leczą tą metodą.Chciałbym też informacji od osób które wyleczyły takie przypadki o których wspomniałem powyżej bo me to bardzo interesuje.Pozdrawiam wszystkich którzy chcą się uwolnić od tych wrastających paznokci. Kupiłam na wiosne sztruksowy płaszcz... mogę z tobą się wybrać, też nie mam za bardzo z kim iść W jednym palcu dolegliwość przeszła (z jednej str pazurek utorował sobie drogę i przerósł na wylot wał (!) i nie boli nic. Tatra jest, z tym że w Eurocashu i sieciach bo oni mają pierwszeństwo w dostawach z browaru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.
[link widoczny dla zalogowanych]
przynajmniej tak bylo w moim przypadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziś miałam ściągania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odstęp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie... [link widoczny dla zalogowanych] Ewentualnie,czy mogłm zajśc w ciąże (to niby nieprawdopodobne,ale w końcu przyjmowałam inaczej niż brzmi zalecenie antykoncepcyjne)?
Poszukuje fryzjerki,Doroty,ktora pracowala dluzszy czas w salonie Gracja na Nowosądeckiej. aspirance zgadzam sie z toba musimy znac swoja wartosc:0 mam numer do dziewczyny w Gdansku, podam ci weczorem bo nie mam go przy sobie, ale uprzedzam ze ja po nich nie schudlam I jest ESTROGEN a nie jakies ESTRAGENT!!! moze moje pytanie jest glupie ale myslicie ze moglam zajsc w ciaze?? [link widoczny dla zalogowanych]
jak myślicie? Moze masz racje,ze gdzies popelniam blad z tluszczami,chyba za malo ich jem. pomozcie!!! Ja też odradzam zabiegi chirurgiczne, które poza bólem niczego nie niosą. to fakt sa biura tylko, że zwykle ta przyjemnośc kosztuja ok 3000-4500 czasem + bilety na samolot, promesa wizowa, itp a jaki masz dokładnie stepper? Miałam sie niby przyznac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.23sdwbusz.fora.pl Strona Gwna -> Strona www "Buszu" Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin